Člověk nebo firma se zkrátka čas od času musí prezentovat. To aby se vědělo, že vůbec existuje, aby se vědělo, čím se zaobírá. Protože je dnešní svět natolik plný kdejakého falešného pozlátka, že se v něm tuctový jedinec snadno ztratí, i kdyby byl sebelepší.
Ke zviditelnění slouží reklama. A ta může být vskutku různá. Určitě byste dokázali uvést příklady a dost přesně vystihnout reklamu
1) vlezlou, otravnou
2) nudnou
3) okoukanou
4) zbytečnou
5) sexistickou
6) lživou
7) podezřelou
8) zajímavou, líbivou
A určitě by se našly i další typy, jež jsem tu (nejen) kvůli své stárnoucí paměti opomenul.
prodej kabelek
K typům reklamy, na nichž se vždycky najde alespoň něco málo pozitivního, patří potištěné textilní tašky, jež mohou být klasické z bavlny stejně jako z netkané textilie, skládací, bio, vhodné k nošení přes rameno stejně jako do ruky.
Na rozdíl od propisek, klíčenek, bloků a podobných věcí jsou totiž daleko užitečnější, a to jak pro toho, kdo se chce zviditelnit, tak pro ty, kdo jsou jimi obdarováni. Protože se hodí k lecčemu, třeba i na opakované nákupy, jsou tak užitečné a současně i na očích veřejnosti. A dají se potisknout prakticky libovolným motivem.
barevné látky
U takovýchto tašek si lze vybírat z povícero variant a barev a lze na ně natisknout cokoliv, od loga firma přes různé symboly a slogany až po všemožné obrázky, nápady odborníků na marketing stejně jako vlastní nápady.
A značnou předností těchto tašek je jejich přínos pro ekologii. A to kromě materiálu i díky tomu, že je běžné a možné užívat je i opakovaně. Na rozdíl od igelitových tašek neskončí nejednou po prvním použití v popelnici, i po případném znečištění je lze jednoduše vyprat a mohou i nadále sloužit svému účelu.
Navrch jsou pak tyto tašky i daleko pevnější než jejich igelitové konkurentky a proto je to .
taška laminovaná
Podobnými taškami se můžete skvěle prezentovat. Lépe než nějakou propiskou, která vzápětí skončí někde na dně šuplíku, lépe než plakátem, který někdo potrhá či přelepí, lépe než igelitkou, která vám čest rozhodně neudělá, uvidí-li ji lidé ležet v popelnici.
A proto klidně vsaďte na textilní tašky i vy. Určitě neprohloupíte.

Reklama, jež nemá chybu
5 (100%)1